تبلیغات
زندگی به سبک نتورک مارکتینگ (بازاریابی شبکه ای)
 
 
 
بازاریابی شبکه ای بعنوان شغل اول یا بعنوان شغل دوم، اما درآمد اول!

بازاریابی شبکه ای جزو 5 شغل پردرآمد دنیا محسوب میشود، منتها با این تفاوت که چهار حرفه دیگر نیازمند تخصص ، علم و یا سرمایه اولیه است، منتها بازاریابی شبکه ای نیازی به تخصص نداشته و سرمایه اولیه چندانی هم لازم ندارد.
این حرفه در دنیا بین 3 الی 4 سال زمان لازم است تا فرد به بازنشستگی مالی برسد. اما در ایران بواسطه نوپا بودن این بیزینس 4 الی 5 سال زمان می برد تا اینکه فرد به درجه ای از درامد برسد که به آن به اصطلاح بازنشستگی مالی می گویند.
بطور متوسط برای موفقیت در این حرفه ، می بایست حداقل روزی 4 ساعت برای آن زمان اختصاص داد. افرادی که نتورک را بعنوان شغل اصلی خود انتخاب می کنند قطعا می توانند زمان بیشتری را به آن اختصاص دهند. اما افرادی که در جای شاغل هستند به طور قطع در طول روز حداقل 4 ساعت زمان و تایم خالی و بلااستفاده دارند که بتوانند در آن زمان های خالی نتورک را بعنوان شغل دوم انجام دهند. 
آلبرت انیشتین از رشد توانی به عنوان هشتمین شگفتی دنیا یاد کرده است. درک قدرت رشد توانی و ارتباط آن با نتورک مارکتینگ به شما کمک می کند تا پتانسیل الگوی کار این بیزینس را درک کنید. با کنار گذاشتن یک سنت و فقط دوبرابر کردن آن در هر روز، در پایان روز سی و یکم بیش از ده میلیون دلار خواهیم داشت. با تعمیم این اصل به افراد زیرمجموعه تان می توانید قدرت نامحدود رشد توانی را دریابید. به همین دلیل است که لیدرهایی که در نتورک مارکتینگ توانسته اند برای خودشان مجموعه های بزرگی در اندازه های چند ده هزار نفری و چند صد هزار نفری بسازند.

پتانسیل درآمدی موجود در نتورک مارکتینگ به هیچ عنوان بر مبنای منطق نیست!! ذهن ما معمولا هر آنچه که برایش عمل و قابل تصور باشد آن را منطقی می داند و هر آنچه را که برایش غیرقابل دسترسی و رویایی باشد به آن برچسب غیر منطقی میزند. بگذارید مثالی مطرح کنیم. شهر ما شاهین دژ یک شهر کوچک است که متوسط درآمد مردم در این شهر  تقریبا مابین 500 هزار تا 1 میلیون تومان است. بنابر این در چنین فضایی یک در آمد 2 میلیون تومانی یک درآمد منطقی محسوب می شود و اکثر افراد جامعه در تلاش و تکاپو برای رسیدن به این ایده ال هستند.  شما اگر بروید به کسی در شاهین دژ بگویید که میتوانید به وی شغلی را معرفی کنید که در آن می تواند ماهانه 2 میلیون تومان درآمد داشته باشد، آن شخص از شما بسیار استقبال خواهد نمود، زیرا مبلغ 2 میلیون تومان در ماه از دید او یک مبلغ ایده ال در شاهین دژ است.
حال اگر به سراغ همان شخص رفته و به او پیشنهاد کاری با درآمد 30 میلیون تومانی در ماه دهید، او به احتمال فراوان شما را به سخره و تمسخر خواهد گرفت! زیرا از دید وی چنین درآمدی در یک ماه در حد غیر ممکن بوده و به هیچ عنوان منطقی به نظر نمیرسد. پس بنابر این ما می گوییم که نتورک مارکتینگ یک بیزینس غیر منطقی است. زیرا پتانسیل درآمدی این بیزینس بسیار فراتر از این ارقام بوده و افراد فعال و با اراده زیادی قبل از ما در سایه تلاش خود به آن دست یافته اند. اما این افراد با ما یک تفاوت اساسی دارند، و آن تفاوت در بطن آموزه های نتورک مارکتینگ تعریف شده است. آنان با الهام گرفتن از دید و نگرش خاصی که نتورک مارکتینگ آن را القا کرده است توانسته اند دیوارهای که با نام منطق برای خود تعریف کرده اند را فرو بریزند. آنان به این باور رسیده اند که اگر اراده کنند و بخواهند می توانند به درآمدهی بالایی چون 30، 40 و یا 50 میلیون تومانی در ماه دست یابند. 
مارک فیشر در کتاب "حکایت دولت فرزانگی" و رابرت کیوساکی در کتاب "دانشکده کسب و کار" تمام تلاش خود را کرده اند که به مخاطبان خود این نگرش را بقبولانند که خواستن و اراده کردن بخش اعظمی از رسیدن است.
بقول جناب آقای فتوحی - یکی لیدرهای موفق نتورک در ایران - باران لطف و رحمت الهی بشدت در حال بارش است. این ما هستیم که انتخاب می کنیم از این باران چه سهمی را برداریم. افرادی با ظرفیت های اراده و خواست متفاوتی به زیر  این باران می روند، عده ای با لیوان به زیر باران میرود و خداوند لیوان آنها را از رحمت بی کرانش پر می کند، عده ای با ظرف به زیر این باران می روند. ظرفیت اراده و خواستن عده ای دیگر کمی بیشتر است و با یک قابلمه به زیر این باران رفته و قابلمه خود را از این رحمت پر می کنند. اما عده ای دیگر  هستند که ظرف اراده و خواست آنها یک دشت وسیع است که هر چقدر باران رحمت بر آن نازل شود باز هم جا برای  خواستن دارند.... متاسفانه عده ای نیز هستند که با یک قاشق به زیر این باران می روند! بطوری که همان قطره اول هم که به قاشق می خورد پخش شده و فقط برای لحظه آنان احساس رضایت و رسیدن می کنند. آنان برای یه عان احساس می کنند که ثروتمند شده اند، حال آنکه آن این پول های اندک قبل از اینکه بیایند خرج شده اند.... قسط بانک، قرض، اجاره منزل و .....
بنابر این نتورک فقط یک وسیله است. یک وسیله ی ایده ال با پتانسیل درآمدی بسیار بالا، اما شرط اصلی اراده و خواستن خود ماست. این ما هستیم که باید یاد بگیریم و این نگرش را در خود نهادینه کنیم که برای خواستن خود محدودیتی قایل نشویم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا صاحب کسب و کار خود شوید. 
شماره تماس: 09307584802






مطالب مرتبط:
  1. نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای (بازاریابی چند سطحی) چیست و چگونه تجارتی است؟
  2. بازاریابی شبکه ای در ایران
  3. بازاریابی شبکه ای یا دسیسه های هرمی
  4. منابع، کتاب ها و سایت های آموزشی بازاریابی شبکه ای
  5. شرکتهای دارای مجوز بازاریابی شبکه ای در ایران
  6. معیارهای انتخاب یک شرکت جهت آغاز فعالیت بازاریابی شبکه ای در آن
  7. ابزار و امکانات مورد نیاز برای آغاز تجارت بازاریابی شبکه ای
  8. چگونه تجارت بازاریابی شبکه ای را آغاز کنیم؟ قدم اول چیست؟
  9. موانع و عوامل عدم موفقیت در بازاریابی شبکه ای کدام ها هستند؟
  10. نگرش، اعتقاد، تعهد، لازمه های موفقیت در بازاریابی شبکه ای  (بسیار مهم)
  11. بازاریابی شبکه ای (NM) به درد چه کسانی می خورد؟
  12. مهمترین و رایجترین شبهات پیش آمده برای افراد مبتدی
  13. رایجترین بهانه های شایع که بعد از ورود به کار با آنها مواجه ایم

آخرین مطالب

» تبلیغات و اطلاع رسانی ( سه شنبه 22 تیر 1395 )