تبلیغات
زندگی به سبک نتورک مارکتینگ (بازاریابی شبکه ای)
 
 
 
منابع، کتاب ها و سایت های آموزشی بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای یک تجارت مبتنی بر علم است. اگر شما می خواهید در این تجارت موفق باشید و بتوانید خود را سریعتر بالا بکشید و به اهداف تعریف شده خود در برنامه استراتژی خود دست یابید می بایست به ابزار مورد نیاز این تجارت مسلح باشید. به جرات می توان گفت که آموزش، فروش، شبکه سازی و پیگیری، چهار پایه و ستون های اصلی نتورک مارکتینگ هستند. موفقیت در هر یک از این 4 مورد، نیازمند داشتن آموزش های بروز و کامل است. در این پست تعدادی از وبسایت ها و کتاب هایی که حاوی اطلاعات و مطالب جامع در زمینه نتورک مارکتینگ هستند را معرفی می نماییم که امیدواریم راهگشای عزیزان جهت موفقیت در این تجارت فوق العاده باشد.

وبسایت ها:



کتاب ها: 

1. حکایت دولت و فرزانگی نویسنده: مارک فیشر انتشارات: نوای دانش
2. صفت های بایسته یک رهبر نویسنده: جان ماکسول انتشارات: فرا
3. دانشکده کسب و کار  نویسنده: رابرت کیوساکی انتشارات: پیام آوران موج نو
4. هفت عادت بازاریابان شبکه ای موثر نویسنده: استفان آر کاوی انتشارات: درنا قلم
5. جادوی کار پاره وقت نویسنده: جیم رآن  انتشارات: ذهن آویز
6. رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای نویسنده: ه.ه. کوئک انتشارات: ذهن آویز
7. از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای نویسنده: زیگ زیگلار انتشارات: ذهن آویز
8. تنها راز موفقیت، دوام آوردن نویسنده: مارک یارنل انتشارات: پردیس دانش
9. بهترین سال شما در بازاریابی چندسطحی نویسنده: مارک یارنل انتشارات: پردیس دانش



جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا صاحب کسب و کار خود شوید. 
شماره تماس: 09307584802




سایر مطالب:
  1. نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای (بازاریابی چند سطحی) چیست و چگونه تجارتی است؟
  2. بازاریابی شبکه ای در ایران
  3. بازاریابی شبکه ای بعنوان شغل اول یا بعنوان شغل دوم، اما درآمد اول!
  4. بازاریابی شبکه ای یا دسیسه های هرمی
  5. شرکتهای دارای مجوز بازاریابی شبکه ای در ایران
  6. معیارهای انتخاب یک شرکت جهت آغاز فعالیت بازاریابی شبکه ای در آن
  7. ابزار و امکانات مورد نیاز برای آغاز تجارت بازاریابی شبکه ای
  8. چگونه تجارت بازاریابی شبکه ای را آغاز کنیم؟ قدم اول چیست؟
  9. موانع و عوامل عدم موفقیت در بازاریابی شبکه ای کدام ها هستند؟
  10. نگرش، اعتقاد، تعهد، لازمه های موفقیت در بازاریابی شبکه ای  (بسیار مهم)
  11. بازاریابی شبکه ای (NM) به درد چه کسانی می خورد؟
  12. مهمترین و رایجترین شبهات پیش آمده برای افراد مبتدی
  13. رایجترین بهانه های شایع که بعد از ورود به کار با آنها مواجه ایم

آخرین مطالب

» تبلیغات و اطلاع رسانی ( سه شنبه 22 تیر 1395 )